19-21 Mart 2024 tarihleri arasında Fransa’nın Paris şehrinde taşımacılık ve lojistik hizmetlerine yönelik düzenlenecek olan “SITL Paris Transport & Logistics Innovation Week” kapsamında Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Fuarı Türkiye milli katılım organizasyonu Ticaret Bakanlığından ön onay alınması ve yeterli katılım sağlanması durumunda ilk kez Hizmet İhracatçıları Birliği (HİB) tarafından gerçekleştirilecektir.
SITL Paris Fuarı’na Birliğimiz organizasyonu kapsamında katılacak kuruluşlar için fuar yer kirası, stant konstrüksiyon ve dekor (güvenlik, hostes ve tercümanlık hariç), catering giderleri, genel reklam ve tanıtım giderleri, sigorta (kurulum, elektrik vd.) ve zorunlu kayıt ücretlerini içeren toplam m2 katılım bedeli 940 € olup bu aşamada 5.000 Euro ön avans bedeli talep edilmektedir.
5448 Sayılı Hizmet İhracatının Tanımlanması, Sınıflandırılması ve Desteklenmesi Hakkında Karar uyarınca, Fransa’da gerçekleştirilecek organizasyon sonrası firmalara, toplam katılım gideri ile 2 kişinin ekonomi sınıfı gidiş-dönüş ulaşım masrafları üzerinden ödenecek destek oranı %60’tır.
Bilgileri ve söz konusu fuara Birliğimiz organizasyonunda iştirak etmeyi talep eden üyelerimizin https://forms.gle/vuH7zdzGXbpmJsYZ7 linkinde yer alan başvuru formunu doldurarak, Hizmet İhracatçıları Birliğinin aşağıda bilgileri bulunan banka hesabına 5.000 Euro fuar katılım avans tutarının yatırıldığına dair dekontun 31 Ocak 2024 Çarşamba günü saat 17.30’a kadar Birliğimize (e-posta: sitlparis@hib.org.tr) göndermeleri gerekmektedir.
Banka Hesap Bilgileri:
Hizmet İhracatçıları Birliği Vakıfbank / Güneşli Şubesi
IBAN (EUR) TR290001500158048016860365
(Ödeme dekontunun açıklama kısmına “SITL Paris Fuar Ödemesi” yazılmalıdır.)