Sayın Üyemiz,
16-18 Haziran 2026 tarihleri arasında Hollanda’nın Rotterdam şehrinde düzenlenecek olan “Breakbulk Europe 2026” Fuarı’na Türkiye milli katılım organizasyonu, Ticaret Bakanlığı’ndan ön onay alınması ve yeterli katılım sağlanması durumunda, Hizmet İhracatçıları Birliği (HİB) tarafından gerçekleştirilecektir.
Breakbulk Europe 2026 Fuarı’na Birliğimiz organizasyonu kapsamında katılacak kuruluşlar için fuar yer kirası, stant konstrüksiyon ve dekor (güvenlik, hostes ve tercümanlık hariç), catering giderleri, genel reklam ve tanıtım giderleri, sigorta (kurulum, elektrik vd.) ve zorunlu kayıt ücretlerini içeren toplam m2 katılım bedeli 1.250 Euro olup, bu aşamada 2.500 Euro ön avans bedeli talep edilmektedir.
Ticaret Bakanlığı’nın “5448 Sayılı Hizmet İhracatının Tanımlanması, Sınıflandırılması ve Desteklenmesi Hakkında Karar” uyarınca, Rotterdam’da gerçekleştirilecek bu organizasyon sonrası firmalara toplam katılım gideri ile 2 kişinin ekonomi sınıfı gidiş-dönüş ulaşım masrafları üzerinden ödenmesi öngörülen destek oranı %60’tır.
Bilgileri ve söz konusu fuara Birliğimiz organizasyonunda iştirak etmeyi talep eden üyelerimizin, irtibat kişisine ilişkin iletişim bilgilerinin yer aldığı katılım taleplerini ve Hizmet İhracatçıları Birliği’nin aşağıda bilgileri bulunan banka hesabına 2.500 Euro fuar katılım avans tutarının yatırıldığına dair dekontu 20 Haziran 2026 Cuma günü saat 17:00’ye kadar Birliğimiz e-posta adresine (hizmetsektor1@hib.org.tr) göndermeleri önemle rica olunur.
Önemli Not: Türkiye pavilyonu içerisindeki yer seçimi için ön avans bedeline ilişkin dekontun Birliğimiz e-posta adresine gönderildiği tarih ve saat esas alınacaktır. 2026 yılı için güncel fuar yerleşim planı yazımız ekinde yer almaktadır.
Banka Hesap Bilgileri:
Hizmet İhracatçıları Birliği
Vakıfbank / Güneşli Şubesi
IBAN (EUR) TR290001500158048016860365
(Ödeme dekontunun açıklama kısmına “Breakbulk Europe 2026 Milli Katılım Ön Avans
Ödemesi” yazılabilir.)
